Vakantie.

Vragen en opmerkingen over deze site.

Vakantie.

Berichtdoor Rommert » 25 dec 2008 19:29

Morgen ga ik voor een week op vogelvakantie naar Frankrijk - Camargue. Mijn vader gaat de site weer bijhouden. Waarnemingen kunnen, zoals altijd, gewoon doorgemaild worden naar mijn e-mailadres of via de website. Foto's worden na mijn vakantie op de site geplaatst. Mochten jullie op andere site's nog waarnemingen zien die nog ontbreken op deze site dan gaarne ook even doormailen zodat mijn vader ze ook kan plaatsen!

Groeten en goede feestdagen!

Rommert.
Rommert
 
Berichten: 840
Geregistreerd op: 06 sep 2008 20:22

Re: Vakantie.

Berichtdoor Rommert » 02 jan 2009 22:52

iedereend natuurlijk nog een goed en vogelrijk 2009. Ik ben net weer terug uit Frankrijk. Het was erg leuk met voor mij 4 nieuwe soorten: Kleine trap, Sneeuwvink, Groene reiger en Yelkouan pijlstormvogel. Verder waren de hoogtepunten: Rotskruipers, Alpenheggenmussen, Rode patrijzen, Dunbekmeeuw, Witbuikzandhoenders,Kalanderleeuweriken, Grote piepers, Kleine zwartkoppen, Provencaalse grasmussen, Cirlgorzen en Grijze gorzen. En natuurlijk de zelf ontdekte adult Franklins meeuw! Mooie foto's gemaakt door Roef en Eric komen binnen kort op de site en tzt komt er ook nog een verslagje.

Groet Rommert.
Rommert
 
Berichten: 840
Geregistreerd op: 06 sep 2008 20:22

Re: Vakantie.

Berichtdoor Rommert » 03 jan 2009 23:23

Het verslag van onze vakantie is al klaar en staat nu op de site, must be some kind of record!
Morgen volgen de foto's.
Rommert
 
Berichten: 840
Geregistreerd op: 06 sep 2008 20:22

Re: Vakantie.

Berichtdoor Rommert » 28 feb 2009 10:02

Hallo vogelaars!

Zoals jullie waarschijnlijk al weten ga ik morgen op vakantie naar Panama.
Samen met Roef Mulder en Eric Koops gaan we daar lekker in het oerwoud vogelen en we komen op 19 maart weer terug.

Tijdens mijn vakantie gaat mijn vader (Lukas Cazemier) weer de site bijhouden. Nu heeft hij al redelijk wat ervaring met het bijhouden van de site (hij doet nu ook al behoorlijk veel werk), maar een echte vogelaar is het niet dus er zou wel eens een foutje in kunnen sluipen. Ook zet hij er wel eens waarnemingen op die er niet op hoeven. Verder gaat hij ook niet andere site's na op leuke waarnemingen (hierover heb ik afspraken gemaakt met Dutch birding, Waarneming.nl en Avifauna Groningen) en dus wou ik jullie vragen om hem wat te helpen om onze site zo mooi en volledig mogelijk te houden. Dus als je iets ziet wat niet klopt of als er nog waarnemingen ontbreken zouden jullie dat dan willen mailen? Dit kan gewoon via mijn e-mailadres rommert@lauwersmeer.com
Mijn vader gaat alleen de waarnemingen bijhouden foto's e.d. zullen na mijn vakantie worden toegevoegd.
Hopelijk willen jullie ons helpen om de database zo volledig mogenlijk te houden!

Verder natuurlijk niet al te veel ontdekken tijdens onze vakantie en tot 19 maart (hopelijk is het dan wat voorjaar aan het worden).

Groet Rommert.
Rommert
 
Berichten: 840
Geregistreerd op: 06 sep 2008 20:22

Re: Vakantie.

Berichtdoor Rommert » 18 maart 2009 19:54

Ik ben weer terug!

Groet Rommert.
Rommert
 
Berichten: 840
Geregistreerd op: 06 sep 2008 20:22

Re: Vakantie.

Berichtdoor Rommert » 29 mei 2009 19:34

Komend (lang) weekend ben ik aan het vogelskijken op Helgoland.
Mijn vader zal deze dagen de site bijhouden. Nieuwe foto's en dergelijke komen na het weekend op de site.

Groeten,

Rommert.
Rommert
 
Berichten: 840
Geregistreerd op: 06 sep 2008 20:22

Re: Vakantie.

Berichtdoor Rommert » 23 maart 2010 17:34

Goede middag!

Vanaf morgenochtend tot en met zondag 4 april ben ik op vakantie naar Israƫl. De waarnemingen kunnen echter normaal worden doorgegeven en zullen door mijn vader worden ingevoerd. Foto's e.d. worden na mijn vakantie verwerkt.

Groet Rommert.
Rommert
 
Berichten: 840
Geregistreerd op: 06 sep 2008 20:22

Re: Vakantie.

Berichtdoor Rommert » 04 apr 2010 17:05

Ik ben er weer!
Rommert
 
Berichten: 840
Geregistreerd op: 06 sep 2008 20:22


Keer terug naar Vragen / opmerkingen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron