Komend weekend.
Re: Komend weekend.
Na afgelopen weekend de IJsselmeerkust 2 keer afgestruind te hebben ga ik komende zaterdag zo goed als zeker naar Schiermonnikoog om daar flink de bosjes uit te kloppen en de veldjes af te struinen. De boot gaat lekker vroeg (6.30 uur) dus je bent precies op tijd op het eiland! Nu is het eiland te groot om door mij alleen uit te pluizen dus wie gaat er mee???
Hoi Rommert,
bij deze kondig ik aan dat er een elftal Wageningers (oud jonge honden) jouw kant op komt en Schier willen omkeren van a.s. vrijdagochtend t/m maandag.
Naast het je willen waarschuwen gokte ik er op dat jij en anderen ook op het eiland aanwezig zullen zijn.
Indien dat klopt lijkt het me leuk als we elkaar op de hoogte houden van wat zoal voor de voeten komt aan leuk spul.
Zowiezo hou ik je op de hoogte van wat wij tegen komen!
bij deze kondig ik aan dat er een elftal Wageningers (oud jonge honden) jouw kant op komt en Schier willen omkeren van a.s. vrijdagochtend t/m maandag.
Naast het je willen waarschuwen gokte ik er op dat jij en anderen ook op het eiland aanwezig zullen zijn.
Indien dat klopt lijkt het me leuk als we elkaar op de hoogte houden van wat zoal voor de voeten komt aan leuk spul.
Zowiezo hou ik je op de hoogte van wat wij tegen komen!
-
ik wil ook wel!
Alleen sochtends vroeg gaat er geen bus naar de boot, en mijn auto is dood, gaat er nog een Groninger die kant op zaterdag met wie ik mee kan rijden?
hopelijk tot zaterdag!
Alleen sochtends vroeg gaat er geen bus naar de boot, en mijn auto is dood, gaat er nog een Groninger die kant op zaterdag met wie ik mee kan rijden?
hopelijk tot zaterdag!
De vooruitzichten zijn nog steeds goed! Windkacht 3, droog en half bewolkt.
Martijn gaat ook naar Schier dus als je op tijd in Zuidhorn kunt zijn kun je vast wel met hem mee rijden, Sander.
Martijn gaat ook naar Schier dus als je op tijd in Zuidhorn kunt zijn kun je vast wel met hem mee rijden, Sander.
Ik ben er misschien ook wel bij, misschien dat ik juist naar Wageningen ga maar anders ga ik ook naar schier. Beslis morgen. Maar per trein is Zuidhorn pas om 6.26 te bereiken en ze gaan aan het spoor werken, dus het wordt misschien wat krap om dan nog de boot te halen... 

Hoaxbirders, even birding in the backward areas http://www.hoaxbirders.tk/
Aangezien de boot om 6.30 uur gaat is dat behoorlijk krap!!!!
-
Ik heb al contact gehad met Martijn, dat gaat goed komen.
Ik weet niet of het wel goed weer wordt voor bosjes. Met té mooi weer vliegen zangertjes gewoon door, een fall wordt het zeker niet. Als we iets moois vinden zit ie op een akker en niet in een bosje gok ik.
groeten,
Sander
Ik weet niet of het wel goed weer wordt voor bosjes. Met té mooi weer vliegen zangertjes gewoon door, een fall wordt het zeker niet. Als we iets moois vinden zit ie op een akker en niet in een bosje gok ik.
groeten,
Sander
Hey,
het lijkt mij ook wel wat om mee te gaan. Nu zit ik spijtig genoeg ook meer met hetzelfde probleem. Ik heb ook geen vervoer die kant op, dus gaan er evt. nog meer Groningers die kant op? Mogelijk heb ik wel een auto, alleen zelf nog geen rijbewijs
Groet,
Alwin
het lijkt mij ook wel wat om mee te gaan. Nu zit ik spijtig genoeg ook meer met hetzelfde probleem. Ik heb ook geen vervoer die kant op, dus gaan er evt. nog meer Groningers die kant op? Mogelijk heb ik wel een auto, alleen zelf nog geen rijbewijs

Groet,
Alwin
Komend weekend is er weer een Vlieland-weekend!
Hm ja, zonder huisje wordt het wat twijfelachtig, in een tentje is regen en harde wind ff wat minder..
Hoaxbirders, even birding in the backward areas http://www.hoaxbirders.tk/