Zeetrek
Re: Zeetrek
Morgen ga ik een poging doen om op Ameland wat leuke zeevogels te zien. De voorspelling is dat het eerst noord 5 gaat waaien en later noord-oost 4 en het blijft redelijk droog volgens windguru. Wie gaat er mee? De boot vertrekt om 7.30 uur.
Ik heb me niet verveeld vandaag! Zoals het nu lijkt gaan Martijn en ik morgen weer naar Ameland. De boot gaat om 9.30 uur.
-
ik ben rond half 10 van de partij
Zondag en/of maandag Stovjes?????? Omstandigheden lijken ideaal, maar ik durf niets meer te hopen...
Waar ga je dat Stovje inkoppen? Lauwersoog of Ameland?
Ik twijfel nog, omdat ze ook wat regen voorspellen..., maar de windvoorspellingen zijn goed.
Ik twijfel nog, omdat ze ook wat regen voorspellen..., maar de windvoorspellingen zijn goed.
David, Sietse en ik gaan het morgen proberen bij Lauwersoog.
Lauwersoog was vandaag erg leuk! Ook morgen lijkt het redelijk goed te worden al is de wind iets minder hard.
Misschien dat Ameland beter is???
Misschien dat Ameland beter is???
Stond zelf tussen 09.15 (toen de regen ophield) en 12.45 te tellen op het westelijk Eemshaventerein. Conclusie wat mij betreft van gisteren: Lauwersoog is beter dan Eemshaven en het westelijk Eemshaventerrein is beter dan het oostelijke.
Rudy
Rudy
Jaa! Eindelijk lijkt het er weer eens op dat het goed gaat waaien! Voor donderdag zijn de voorspellingen gunstig gestemd, nog even afwachten dus. Een paar laagjes thermokleren aan en hup die papegaaiduiker op Ameland binnen tikken!
Hoaxbirders, even birding in the backward areas http://www.hoaxbirders.tk/